Skip to content

همکاری آستان قدس رضوی و سازمان همیاری شهرداری‌ها برای تولید دوباره ژلاتین در مشهد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی مشترک با نمایندگان شرکت صنایع پیشرفته رضوی در خصوص احیای کارخانه ژلاتین آریا و راه اندازی مجدد تولید بومی این محصول استراتژیک در صنایع غذایی کشور بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی به نقل از سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی سید مجید موسوی مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد در نشستی مشترک با امید رمضانی معاون و مشاور مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی در حوزه مواد پیشرفته دیدار و در خصوص زمینه های همکاری برای راه اندازی مجدد خط تولید ژلاتین حلال در مشهد مذاکراتی را انجام دادند.

وی در این نشست با اشاره به اهمیت محصول استراتژیک ژلاتین حلال در کشور از حیث امنیت غذایی و شرعی، عنوان کرد: متاسفانه تولید این شرکت چند سالی است که به دلیل مشکلات موجود در حوزه واردات، شرایط اقتصادی کشور و دشواری های تولید، با توقف همراه بوده است.

وی با تاکید بر تلاش همگانی برای کمک به مانع زدایی و پشتیبانی از تولید داخلی در کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری، افزود: سازمان همیاری تلاش دارد با رفع موانع و پشتیبانی های ممکن در جهت جلب مشارکت و جذب سرمایه گذار، باردیگر زمینه های لازم برای تولید ژلاتین حلال در شهر مقدس مشهد را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: از این رو این آمادگی وجود دارد تا از ظرفیت مشارکتی آستان قدس به ویژه شرکت صنایع پیشرفته رضوی به عنوان نهادی پیش رو در حوزه حمایت از اقتصاد دانش بنیان و تجهیرات صنعتی و مواد پیشرفته مورد نیاز اصلی کشور در جهت احیا و راه اندازی این کارخانه و خط تولید ژلاتین استفاده کنیم.

لینک خبر

اشتراک گذاری: