Skip to content

نماینده شیراز و زرقان در مجلس:
سنگ اندازی جلوی پای شرکت های دانش بنیان، کفران نعمت است

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی سنگ اندازی جلوی پای شرکت های دانش بنیان را کفران نعمت عنوان کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی به نقل از خبرگزاری ملت، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری استان فارس و در نشست با مدیران شرکت های دانش بنیان، خواستار حل فوری مشکلات این شرکت ها شد و گفت: سنگ اندازی جلوی پای شرکت های دانش بنیان، نوعی کفران نعمت است.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پارک های علم و فناوری پرچمدار توسعه و حرکت رو به رشد هستند، مجموعه دستگاههای اجرایی باید قدر تلاش های انجام شده در شرکت های دانش بنیان فارس را بدانند و هموار کننده مسیر راه آنها باشند نه اینکه خدایی ناکرده جلوی پای آنها مانع بگذارند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال و شرکت های دانش بنیان، گفت: بازیگران اصلی این صحنه در سال ۱۴۰۱، شرکت های دانش بنیان هستند و مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری باید به این باور برسند که جلودار این عرصه هستند.

عزیزی داشتن نگاه بلند به توسعه پارک های علم و فناوری را ضروری برشمرد و گفت: یک افق ۵۰ساله برای پارک ها باید در نظر گرفت و در کنار آن تمام دستگاههای اجرایی، بانک ها، امور مالیاتی، بیمه، صمت و… را ملزم به همکاری با این شرکت ها کرد چرا که اولویت ما در سال جاری است.

لینک خبر

اشتراک گذاری: