Skip to content

حمایت آستان قدس رضوی از طرح‌های دانش‌بنیان

مدیر عامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی گفت: آستان قدس رضوی از طرح های دانش بنیان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل خراسان رضوی؛ “مجتبی بهنام تقدسی ” در جلسه نشست فعالان اقتصادی به ریاست استاندار محترم خراسان رضوی به میزبانی پارک علم و فناوری خراسان افزود: حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی حمایت از اقتصاد دانش بنیان و پشتیبانی از محصولات تولیدی دانش محور را مورد تاکید فراوان قرار دادند.
وی ادامه داد: رویکرد آستان قدس رضوی در حمایت از شرکت های دانش بنیان تصدی گری نیست و برهمین اساس شرکت صنایع پیشرفته رضوی در زمینه های مشارکتی سعی دارد کمتر از ۴۰ درصد و حتی ۱۰ تا ۱۵ درصد مشارکت داشته باشد تا اصل کسب و کار در اختیار شرکت دانش بنیان قرار گیرد.
بهنام تقدسی با اشاره به اینکه شرکت صنایع پیشرفته رضوی یک سرمایه گذار فعال محسوب می شود گفت: این شرکت طرح هایی را که پارامترهای لازم برای حضور در بازاررا دارد مورد حمایت قرار می دهد و زمانی از شراکت خارج می شود که آن شرکت روی پای خود بایستد.
وی افزود: شرکت صنایع پیشرفته رضوی در صدد نیست جزیره ای بسیار هایتک و سودآور در عین حال منفک از بقیه باشد بلکه اهدافی همچون حمایت از تولیدات دانش بنیان و مفید و محرک بودن برای موسسات تابعه آستان قدس رضوی را دنبال می‌کند.
مدیر عامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی گفت: با این حال این آمادگی وجود دارد تا طرح هایی که نیاز به سرمایه گذاری، برند و بهره گیری از ظرفیت اجتماعی آستان قدس دارد را مورد حمایت قرار دهد.
وی افزود: ۴۵ شرکت در مجموعه آستان قدس رضوی در بخش های مختلف فعال است که برای امور خود نیازبه بهره گیری از تولیدات دانش بنیان دارد.
بهنام تقدسی چالش کنونی شرکت های دانش بنیان را تجاری سازی برشمرد و تصریح کرد: در کمیسیون تجاری سازی که مسوولیت آن با شرکت پیشرفته رضوی است حتما برای آن چاره اندیشی خواهد شد .
بهنام تقدسی افزود: هم اینک شرکت صنایع پیشرفته در پنج حوزه شامل دیجیتال هوش مصنوعی، مواد پیشرفته، حوزه سلامت و درمان، الکترونیک پیشرفته، تجهیزات صنعتی پیشرفته آماده سرمایه گذاری است.

اشتراک گذاری: