Skip to content

تفاهم‌نامه همکاری شرکت صنایع پیشرفته رضوی و پارک علم و فناوری خراسان رضوی منعقد شد

در راستای حمایت از تجاری‌سازی محصولات و دستاوردهای واحدهای فناور و توسعه تعاملات در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری منطقه، تفاهم نامه همکاری بین شرکت صنایع پیشرفته رضوی به نمایندگی دکتر مجتبی بهنام تقدسی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و پارک علم و فناوری خراسان رضوی به نمایندگی دکتر مسعود میرزائی شهرابی به عنوان ریاست پارک علم و فناوری خراسان رضوی منعقد گردید۔

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، این تفاهم‌نامه در روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه در محل پارک علم و فناوری خراسان رضوی به امضا رسید.

در این نشست، رئیس پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: پارک علم و فناوری خراسان بسیجی‌وار و جهادی پای به میدان فناوری گذاشته است و پذیرای تمامی جوانان و نوجوانان فناور است. شعار همیشگی ما این بوده که پارک علم و فناوری خراسان پاتوق دانش آموزان و دانشجویان جویای علم و فناوری است.

میرزائی تصریح کرد: با توجه به نگاه رهبر معظم ایران و توجه ایشان به بحث فناوری و اقتصاد دانش نیان، مسئولین این حوزه باید با توجه به رویکرد های جدید مشق فناوری بدهند و در راستای یک هدف کامل به صورت تخصصی برای هر حوزه خط و مش مشخص تعیین شود.

وی اذعان کرد: کشور ایران بیشترین بستر را برای کسب درامد دارد و این به این دلیل است که کارهای نکرده در کشور به وفور دیده می‌شود. نبود دانش کافی در مساعل همچون کشاورزی باعث ایجاد بسیار از مشکلات زیست محیطی و کم آبی در کشور شده است و هدف ما در امر ارائه راهکار و حل مشکلات از طریق نقطه زنی است که این به نگاه ریزبینانه نیاز داد.

در ادامه بهنام تقدسی نیز تاکید کرد: آستان قدس رضوی آمادگی لازم جهت همکاری با پارک علم و فناوری خراسان رضوی در راستای توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری را دارد.

 

 

اشتراک گذاری: