Skip to content

شرکت صنایع پیشرفته رضوی؛ جزو ده سرمایه‌گذار خطرپذیر برتر ایران

پس از ورود دو ساله آستان قدس رضوی به حوزه‌های دانش‌بنیان، شرکت صنایع پیشرفته رضوی جزو ده سرمایه‌گذار خطرپذیر برتر ایران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، پس از ورود جدی آستان قدس رضوی به حمایت‌ از حوزه های دانش بنیان طی دو سال گذشته، امسال شرکت صنایع پیشرفته رضوی توسط انجمن سرمایه‌گذاران خطرپذیر ایران به مقام برتر سرمایه‌گذاری خطرپذیر در کشور دست یافت و در میان ده شرکت برتر در این حوزه قرار گرفت.

از شیوه‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر اعضای انجمن سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشور می توان به روش مستقیم سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ ها و شرکت های فناور، سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و طرح‌ها، سرمایه‌گذاری غیرمستقیم با مشارکت در تاسیس صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری اشاره کرد که شرکت صنایع پیشرفته رضوی در این مدت با بررسی بیش از ۳۰۰ طرح و پروژه توسط تیم‌های متخصص و کارشناسان تراز اول کشور موفق به انجام اقدامات اجرایی برای مشارکت در ۱۰ پروژه شده است. تاکنون این مجموعه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در زمینه‌های دانش بنیان و حوزه‌های فناورانه نظیر سلامت و درمان، الکترونیک پیشرفته، مواد پیشرفته و تجهیزات صنعتی پیشرفته، سرمایه‌گذاری کرده است. گفتنی است، شرکت صنایع پیشرفته رضوی یکی از ۱۰۴ عضو انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر در کشور است.

اشتراک گذاری: