Skip to content

دیدار مدیرعامل صنایع پیشرفته و مسئولان بنیاد بهره‌وری با خانواده‌های شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس احسان سابقی نیا مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی به همراه آقای عباسعلی خادم مدیر کل حراست بنیاد بهره‌وری و حجت الاسلام عبدالرضا اصغری مدیر کل اوقاف با خانواده‌های شهدا از جمله خانواده شهید سیدحسین حسینی مقیم آباد دیدار کردند. این ملاقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این دیدار احسان سابقی نیا با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا گفت: شهادت نماد عشق و وفاداری به میهن و آرمان‌های والای انسانی است. ما موظفیم تا همواره یاد آنها را گرامی بداریم و از خانواده‌های آنان حمایت کنیم.

همزمان آقای دکتر محمد مزیدی سرپرست معاونت فناوری  و علیرضا شیبانی فرمانده پایگاه بسیج شرکت صنایع پیشرفته رضوی نیز  با حضور در منزل شهید محمد احمدی ملاحسینی  احساسات و ارادت همکاران خود را به خانواده‌های شهدا اعلام کردند و همچنین ضمن یادآوری فداکاری‌های شهید ملاحسینی بر لزوم حمایت از خانواده‌های شهدا و تداوم مسیر ارزش‌های آنان تأکید کردند.

در این دیدارها خانواده‌های شهدا با ابراز قدردانی از توجه و احترام شرکت به مقام شهیدان بر ادامه راه آنها و انتقال ارزش‌های شهیدان به نسل‌های آینده تأکید کردند.

 

اشتراک گذاری: