Skip to content

فناوری‌های حوزه
تجهیزات صنعتی پیشرفته

ربات‌های صنعتی و تمامی تجهیزات و فناوری‌های موردنیاز صنایع مختلف تولیدی، نفت، گاز، پتروشیمی، شیمیایی، کشاورزی، دامپروری

تجهیزات صنعتی پیشرفته

جذب طرح و سرمایه‌گذاری با هدف هوشمندسازی تجهیزات و بهبود مکانیزم تولید

هر صنعتی که نقش «علم» از «تجربه» در آن بیشتر، مرتبط با زندگی روزمره مردم، دارای سرعت تحول و ارزش افزوده بالا در محصول نهایی باشد می‌توان گفت در زمره صنایع پیشرفته قرار دارد و تجهیزاتی که در این صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، تجهیزات صنعتی پیشرفته نامگذاری می‌شوند. ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی پیشرفته و دانش‌بنیان، زیربنایی صنعتی است که وضعیت آن در هر کشوری، یکی از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی صنعتی و تولیدی آن است.

 لذا توسعه صنعتی کشورها جز با برنامه‌ریزی ویژه و سرمایه‌گذاری جدی در راستای تقویت توانمندی‌های بومی در صنعت مهم و پایه ماشین‌سازی پیشرفته ممکن نخواهد بود. 

تجهیزات صنعتی
تجهیزات صنعتی پیشرفته

شرکت دانش بنیان صنایع پیشرفته رضوی به عنوان یک شرکت سرمایه پذیر خطرپذیر (VC) اقدام به راه اندازی واحد استراتژیک تجهیزات صنعتی پیشرفته نموده است. در همین راستا از بدو تاسیس شرکت تاکنون، بیش از ۱۰۰ طرح مختلف در حوزه تجهیزات صنعتی پیشرفته مورد بررسی‌های مختلف فنی، مالی و بازار هدف قرار گرفته است.

این واحد در تدارک و تولید تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات هوشمند موردنیاز صنایع مختلف تولیدی، نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی و کشاورزی، دامپروری، انواع ربات‌های صنعتی و تمامی تجهیزات و فناوری‌های موردنیاز هوشمندسازی صنایع و خطوط تولید است و فعالیت‌های خود را به‌منظور دستیابی به اهدافی همچون خودکارسازی فرایند تولید، رفع نیازهای تکنولوژی، دستیابی به فناوری‌هایی که قابل‌رقابت با بازارهای جهانی باشد، بومی‌سازی و به‌روزرسانی تکنولوژی‌ها و کسب‌وکارها، افزایش سطح مهارت علمی و فنی از طریق تعامل متقابل بین پژوهش و صنعت، ارائه راه‌حل برای مشکلات بعضی واحدهای تولیدی و ارزیابی بهتر یک واحد تولیدی برنامه‌ریزی نموده است.

مشارکت‌های تحقق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یافته

شیر های برقی

شیرهای برقی تدریجی گاز

شرکت فن آور: ایمن انرژی آینده سازان توس

کنتورهای هوشمند آب

تولید کنتورهای هوشمند آب کشاورزی

شرکت فن آور: سنجش ابزار پویای آینده (پویاک)

مبدل حرارتی

مبدّل حرارتی

شرکت فن آور: آگرین انرژی فرایند

پهپاد

ساخت پهپاد

شرکت فن آور: شرکت فناوری پرواز سیمرغ سها