Skip to content

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی ایران(ایران هلث۲۰۲۳) صورت گرفت؛
ارتباط مؤثر بازوی دانش‌بنیانی آستان قدس رضوی با فناوران حوزه سلامت، دارو و درمان

شرکت صنایع پیشرفته رضوی به‌عنوان بازوی دانش‌بنیانی آستان قدس رضوی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی ایران(ایران هلث۲۰۲۳) با عمده فناوران حوزه سلامت، دارو و درمان مرتبط شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، معاون الکترونیک و تجهیزات پزشکی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، طی بازدید از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲، رویکرد شرکت صنایع پیشرفت رضوی در حوزه سلامت و درمان را تبیین کرد.

محمد مزیدی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها ویترین تولیدات داخلی کشور هستند، افزود: به همین دلیل، شرکت صنایع پیشرفته رضوی به‌منظور ارتباط نزدیک‌تر و موثرتر با فناوران و تولیدکنندگان داخلی اقدام به بازدید از عمده غرفه‌ها و جلسات با برخی از تشکل‌ها و تولیدکنندگان کرد.

وی هم‌چنین به نقش شرکت صنایع پیشرفته رضوی در اکوسیستم فناورانه حوزه سلامت و درمان نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه فناورانی که در راستای زنجیره ارزش گروه سلامت آستان قدس رضوی و رفع نیازهای اساسی کشور فعالیت می‌کنند می‌توانند سرمایه و توان تجاری‌سازی شرکت صنایع پیشرفته رضوی را به‌عنوان اهرم موفقیت خود در عرصه‌های رقابت در کنار خود داشته باشند.

 

ایران‌هلث؛ فرصتی مناسب برای دسترسی به فناوران عرصه سلامت

دبیر رویداد فناوری‌های حوزه سلامت و درمان، نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲ را فرصت ویژه‌ای برای معرفی رویداد دعوت شرکت صنایع پیشرفته رضوی برشمرد که به عنوان درگاه عرضه و تقاضای محصولات و خدمات دانش‌بنیانی مطرح است و اظهار داشت: در همین رابطه ارتباطات خوبی با فناوران این عرصه برقرار شد و از تولیدکنندگان با محصولاتی در سطح آمادگی(TRL) 5 الی ۷ علاقه‌مند به حضور در رویداد و تلاش برای جذب سرمایه دعوت به عمل آمد.

وی هم‌چنین از یک سو حضور بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و از سوی دیگر حضور بیش از ۱۰۰ شرکت از خارج از کشور در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۲ را فرصت مناسبی برای صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان دانست و اعلام کرد: در توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای تامین استانداردهای خارجی شکی وجود ندارد اما می‌بایست شناخت کافی از بازارهای هدف به دست بیاید. این شناخت می‌تواند با تعامل سازنده با شرکت‌های خارجی به‌عنوان یک شریک تجاری حاصل شود.

مزیدی در پایان بر اهمیت حوزه سلامت و درمان به‌عنوان یکی از حوزه‌های ماموریت اصلی شرکت صنایع پیشرفته رضوی برای سرمایه‌گذاری خطرپذیر تاکید کرد و یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ می‌توانیم با همکاری سایر هم‌سرمایه‌گذاران به راه‌اندازی پروژه‌هایی در سطح ملی و برای رفع چالش‌های اساسی حوزه سلامت و درمان و کاهش حجم واردات اقدام کنیم.

اشتراک گذاری: