Skip to content

تشکیل کمیته‌های تخصصی در دومین رویداد دعوت

دبیر رویداد‌ فناوری‌های سلامت و درمان(دومین رویداد دعوت) از تشکیل کمیته‌های تخصصی حول محورهای اصلی دومین رویداد دعوت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، محمد مزیدی اظهار کرد: طبق اقداماتی که پس از اطلاع‌رسانی رسمی دومین رویداد دعوت توسط شرکت صنایع پیشرفته رضوی و دبیرخانه دومین رویداد انجام شده است، کمیته‌های تخصصی حول محورهای اصلی رویداد تشکیل شد.

وی ابراز کرد: این سه کمیته تخصصی با هدف ارزیابی دقیق و منتورینگ طرح‌ها با عناوین تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمیته دارو و کمیته اقتصاد دیجیتال در سلامت تشکیل شده است که اعضای کمیته‌ها متشکل از اساتید دانشگاه، کارشناسان و خبرگان هستند. مزیدی ادامه داد: طرح‌هایی که به این کمیته‌ها ارسال شده توسط اعضای کمیته مورد ارزیابی قرار گرفته است و این ارزیابی اولیه با هدف بررسی طرح‌ها در راستای محورهای کمیته و سیاست‌های تعیین شده صورت می‌گیرد.

وی افزود: طرح‌ها پس از ارزیابی اولیه وارد مرحله دوم داوری می‌شوند که این مرحله به صورت جلسات متمرکز در شرکت صنایع پیشرفته رضوی با مشارکت اعضای کمیته‌ها و کمیته سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

ارزیابی دقیق با نگاه سرمایه‌گذاری

مزیدی همچنین به هدف از تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: در واقع این کمیته با هدف ارزیابی دقیق‌تر از زاویه سرمایه گذاری، طرح‌ها را بررسی می‌کند تا بتوانیم در کنار ارزیابی تخصصی از نگاه سرمایه‌گذاری نیز طرح‌ها را ارزیابی کنیم و اگر مورد نظر مشارکت‌کنندگان در رویداد قرار گرفت، اقدامات لازم برای حمایت و یا سرمایه گذاری طرح ها را انجام دهیم.

وی بیان کرد: از همین رو نخستین جلسه مرحله دوم ارزیابی را با کمیته تجهیزات و ملزومات پزشکی را آغاز کردیم که در این جلسه کمیته تجهیزات پزشکی و کمیته سرمایه‌گذاری به کمک هم به داوری‌ها پرداختند.

دبیر رویداد فناوری‌های سلامت و درمان(دعوت) تصریح کرد: طی این جلسات، فناوران طرح‌های خود را به صورت مجازی ارائه طرح کردند و داوران و سرمایه‌گذاران نیز در این شرکت حضور داشتند و به بررسی اولیه طرح‌ها پرداختند. وی افزود: نتیجه این مرحله از دواری‌ها در هر سه کمیته منجر به طرح‌های نهایی برای ارائه در رویداد خواهد شد که تا زمان برگزاری رویداد فعالیت منتورینگ یا مربّی‌گری آنها نهایی شده و سعی می کنیم هر کمک و نیازی که این طرح‌ها داشته باشند در این بازه زمانی به آنان ارائه شود تا طرح های کامل و با ابعاد مختلف اعم از اقتصادی برای ارائه آماده شود.

       

اشتراک گذاری: