Skip to content

طی حکم صادر شده از سوی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی؛سرپرست جدید شرکت صنایع پیشرفته رضوی منصوب شد

سرپرست جدید شرکت صنایع پیشرفته رضوی طی حکم صادر شده از سوی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید این شرکت با حضور دستیار بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان آن مجموعه برگزار شد.
دکتر بهنام تقدّسی، مدیرعامل سابق این مجموعه در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های این شرکت برای نقش‌آفرینی آستان قدس رضوی در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور عنوان کرد: حاصل تلاش‌های ما از ابتدای تاسیس تاکنون این است که آستان قدس رضوی با این نقش‌آفرینی توانسته رتبه ششم را در میان سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشور به دست آورد و پس از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشور، نهاد سرمایه‌گذار و حامی فناوران و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور شناخته شود.

انتصاب سرپرست در شرکت صنایع پیشرفته رضوی
وی تصریح کرد: منویّات رهبر معظّم انقلاب(مدّظلّه‌العالی) به‌عنوان سکّان‌دار انقلاب اسلامی سرلوحه این شرکت بوده و در سیاست‌ها تداوم دارد و حرکت در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان، دقیق‌ترین شاخصه ولایت‌پذیری در این حوزه محسوب می‌شود.

در واقع به نظر من، شرکت صنایع پیشرفته رضوی به واسطه حمایت از نخبگان، دانشمندان، دانشجویان و حتی دانش‌آموزان برای حرکت در مسیر دانش‌بنیانی و فناورانه، جلوه عالم آل‌اللّهی امام رضا(ع) را بیشتر نمایان می‌سازد.
در ادامه این مراسم، دکتر اولی، دستیار رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، رویکردها را اینگونه تبیین کرد و گفت: ماهیت فعالیت شرکت صنایع پیشرفته رضوی و ارزش‌آفرینی امر دانش‌بنیانی در مجموعه‌های اقتصادی آستان قدس رضوی محرز بوده و همواره مورد حمایت ستاد اقتصادی این مجموعه است.

دکتر اولی، دستیار رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی

وی ادامه داد: زحمات صورت گرفته و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده به منظور حمایت از فناوران در این شرکت ارزنده است و با نگرش‌ها در بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی همسوست و امیدواریم بتوان از تجربیات ارزنده حاصل از نخبگی مدیرعامل سابق این مجموعه نهایت بهره را ببریم.

سرپرست جدید شرکت صنایع پیشرفته رضوی منصوب شد
سرپرست جدید شرکت صنایع پیشرفته رضوی نیز در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل سابق این شرکت در تأسیس و پیشبرد اهداف به صورت مشارکتی، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت همکاران در بنیاد بهره وری موقوفات و همچنین مساعدت همکاران شرکت، مسیر ایجاد شده را پرقدرت پیش ببریم و اهداف توسعه‌ای را که تضمین‌کننده پیشرفت هستند، به پشتوانه همّت و حمیّت اعضای ارزشمند در شرکت محقّق کنیم.

اشتراک گذاری: