Skip to content

به همت شرکت صنایع پیشرفته رضوی، آیین افتتاحیه دومین رویداد دعوت(فناوری‌های حوزه سلامت و درمان) برگزار شد

به همت شرکت صنایع پیشرفته رضوی، آیین افتتاحیه دومین رویداد دعوت با محوریت فناوری‌های حوزه سلامت و درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، دبیر دومین رویداد دعوت در این مراسم که  ۲۹ آذرماه در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فرایند این رویداد، گفت: این رویداد در راستای سلسه رویداد دعوت تدارک دیده شده است و درگاهی برای متصل کردن فناوران و سرمایه گذاران است.
محمد مزیدی، ادامه داد: رویداد دعوت به عنوان درگاهی برای عرضه و تقاضای محصولات و خدمات دانش بنیانی، خدمتی است به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان تا ضمن معرفی طرح‌های خود، از فرصت‌های جذب سرمایه، عقد قراردادهای فروش، اخذ حمایت برای تولید و توسعه محصول، رفع برخی از موانع تولید و نقد و ارزیابی تخصصی طرح‌ها استفاده نمایند.
وی گفت: سه محور اصلی شامل دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی و اقتصاد دیجیتال در سلامت و دو محور ویژه شامل فرزندآوری و دیابت برای این رویداد تعریف شده است.
مزیدی با بیان اینکه هدف در این دوره از رویداد دعوت این است که فناوران با تولیدکنندگان به یک نقطه اشتراک برسند تا اتفاقات خوبی در حوزه سلامت و درمان رخ دهد، افزود: به دلیل اهمیت حوزه سلامت و دارو در کشور و جهان و جذابیتهای اقتصادی این حوزه و همچنین رسالتی که آستان قدس رضوی در این حوزه دارد، این رویداد با محوریت سلامت و دارو برگزار شد.
مزیدی در ادامه خاطر نشان کرد: ۷۰ طرح در این دوره مورد بررسی قرار گرفته است و با غربالگری های صورت گرفته و بررسی‌های داوران از حوزه‌های سرمایه‌گذاری، تولید و حوزه دانشگاه‌ها ۱۲ طرح نهایی شد که در این مراسم معرفی و ارائه می‌شود.
دبیر دومین رویداد دعوت تصریح کرد: داوران این طرح‌ها را در شاخص‌های مختلفی همچون سطح تکنولوژی و فناوری، میزان استقبال از محصول در باراز، توانمندی تیم، مزیت رقابتی، مسئله و نیاز و… مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری: