Skip to content

بررسی فرصت‌های همکاری میان وزارت صمت و شرکت صنایع پیشرفته رضوی

در نشستی با حضور مدیرکل دفتر صنایع، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت و شرکت صنایع پیشرفته رضوی، فرصت‌های همکاری میان این دو مجموعه بررسی شد.
به گزارش آستان‌نیوز، دکتر عبدالناصر آزادبخت مدیرکل صنایع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت به منظور بررسی فرصت‌های همکاری متقابل از شرکت صنایع پیشرفته رضوی بازدید کرد.

حمایت آستان قدس از شرکت های دانش‌بنیان

احسان سابقی‌نیا مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی هم در این دیدار ضمن معرفی فعالیت‌های این مجموعه، به برنامه‌های آتی در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر در بخش سلامت و درمان پرداخت. او با اشاره به ظرفیت سرمایه گذاری های گذشته صنایع پیشرفته رضوی در شرکت دانش‌بنیان فناوری سلامت اردیبهشت به عنوان تولیدکننده بار اول در یک طرح ملی با عنوان «ست‌های انعطاف‌پذیر آندوسکوپی» و شرکت دانش بنیان پارس سیمرغ دارو دماوند در زمینه تولید «کیت های تشخیصی، استخراجی و مهندسی ژنتیک»، از عزم شرکت برای توسعه سرمایه گذاری ها در حوزه سلامت و درمان خبر داد.

توسعه همکاری میان وزارت صمت و آستان قدس

مدیرکل دفتر صنایع، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی وزارت صمت نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از اقدامات شرکت صنایع پیشرفته رضوی در زمینه حمایت از دانش‌بنیان‌ها خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری خطرپذیر در راستای رفع نیازهای اساسی کشور بالاخص حوزه سلامت از وجوه تمایز این شرکت با سایر سرمایه گذاران خطرپذیر می باشد. دکتر آزادبخت در ادامه نیز ظرفیت‌های ویژه کشور در حوزه سلامت و درمان را تبیین کرد. در پایان این جلسه مقرر شد به منظور تسریع در اجرای برنامه‌ها، تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین این دو مجموعه امضا شود تا اهداف با شدت بیشتری دنبال شود.

اشتراک گذاری: