Skip to content

رویداد فناوری‌های حوزه سلامت و درمان

رویداد دعوت

دسته

حوزه سلامت و درمان

تاریخ برگذاری

29 آذر 1402

مهلت ارسال طرح

25 مهر 1402

مکان

مشهد

معرفی و جزئیات رویداد

دومین رویداد از سلسله رویدادهای دعوت با موضوع فناوری‌های حوزه سلامت و درمان توسط شرکت صنایع پیشرفته رضوی برگزار می‌گردد. این رویداد دارای سه محور اصلی شامل دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی و اقتصاد دیجیتال در سلامت و دو محور ویژه شامل فرزندآوری و دیابت است. علت تعیین محورهای ویژه، جهت ایجاد ضریب اهمیت به دو موضوع نامبرده بوده و طرح های واصله از طرف فناوران تنها منحصر به این دو محور نمی‌باشد.

با توجه به معیار سطح آمادگی فناوری (TRL)، فناورانی امکان حضور در رویداد دارند که حداقل نمونه اولیه محصول یا خدمت خود را در محیط آزمایشگاهی با موفقیت آزمایش کرده باشند (TRL6). طرح‌های واصله در کمیته‌های تخصصی رویداد، ارزیابی شده و درصورت واجد صلاحیت بودن، وارد فرآیند منتورینگ خواهند شد. کمیته‌های تخصصی متشکل از صاحبنظران صنعتی و دانشگاهی هستند که طی فرآیند منتورینگ، نکات اصلاحی و تکمیلی را جهت ارتقا طرح‌ها به فناواران اعلام می‌کنند. پس از پایان فرآیند منتورینگ، ارزیابی نهایی طرح‌ها، توسط کمیته‌های تخصصی صورت گرفته و طرح‌های نهایی جهت ارائه در روز رویداد معین می‌گردند.

با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، علاوه بر شرکت صنایع پیشرفته رضوی، شرکت‌های گروه سلامت آستان قدس رضوی و همچنین سایر سرمایه‌گذاران از بخش خصوصی نیز در روز رویداد حضور خواهند داشت تا پس از ارزیابی طرح‌ها، درصورت تمایل وارد مذاکرات سرمایه‌گذاری با فناوران گردند. عقد قراردادهای فروش محصول، تشکیل شرکت‌های زایشی (Spinoff)، مشارکت پروژه‌ای و ایجاد بستر تولید انبوه از جمله مدل‌های تامین مالی است که در این رویداد، برای فناوران تدارک دیده شده است. همچنین از مسئولین دولتی مرتبط با حوزه سلامت نیز دعوت به عمل خواهد آمد تا ضمن حضور در رویداد، با چالش‌های فناوران از نزدیک روبرو شده و مساعدت‌های لازم را بعمل آورند.

آغاز رسمی رویداد فناوری‌های سلامت و درمان؛ دومین رویداد از سلسله رویدادهای دعوت

 

رزرو حضور در رویداد

 

فرم ثبت نام

مهلت ارسال طرح پایان یافته است

ویدئوها

برنامه فناورانه با حضور دبیر دومین رویداد دعوت



پیش رویداد 1: معرفی فرصت های کارآفرینی در سلامت (از خلاقیت تا واقعیت)



نشست خبری اطلاع رسانی شروع رسمی دومین رویداد دعوت



پیش رویداد 2: چرخه عمر استارتاپ ها و انواع روش های تامین مالی



پیش رویداد 3: سرمایه گذاری خطرپذیر در سلامت



پیش رویداد 4: عبور شرکت های نوپا از دره مرگ



پیش رویداد 5: آشنایی با حمایتهای تولیدی و پژوهشی ستاد توسعه زیست فناوری


اشتراک گذاری