Skip to content

دریافت بیست طرح تجهیزات پزشکی در رویداد دعوت

رئیس کمیته تجهیزات و ملزومات پزشکی دومین رویداد دعوت؛ فناوری‌های حوزه سلامت و درمان از ارسال بیست طرح در حوزه تجهیزات پزشکی به این رویداد خبر داد.

دکتر دلیری در گفتگو با روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، حوزه تجهیزات پزشکی و فناوری‌های حوزه سلامت و درمان را یکی از محورهای اصلی رویداد دعوت دانست و اظهار کرد: حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت و درمان نقش مهمی در جذب شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران به این رویداد داشته است.

وی ابراز کرد: با فراخوانی که در میان شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پزشکی منتشر شد، بالغ بر بیست طرح در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت و درمان به دبیرخانه این رویداد معرفی شد.

پایش اولیه و انتخاب چهارده طرح

دکتر دلیری تصریح کرد: از میان این تعداد طرح، چهارده طرح به مرحله داوری اولیه رسید که پس از داوری، نهایی شده و طرح‌های منتخب برای روز نهایی جهت ارائه به سرمایه‌گذاران جهت جذب سرمایه انتخاب خواهند شد.

رئیس کمیته تجهیزات و ملزومات پزشکی دومین رویداد در ادامه تصریح کرد: فناوری‌های حوزه سلامت و درمان یکی از مهمترین محورهای پنجگانه موضوعی فعالیت شرکت صنایع پیشرفته رضوی است، از همین رو دومین رویداد دعوت با موضوع فناوری‌های حوزه سلامت و درمان تعریف شده است که با مشارکت گروه سلامت آستان قدس رضوی و سایر فعالین حوزه سلامت شکل گرفت.

لازم به ذکر است، طبق اعلام دکتر مزیدی، دبیر رویداد فناوری های سلامت و درمان(دعوت) نتیجه این مرحله از داوری‌ها در هر سه کمیته با عناوین تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمیته دارو و کمیته اقتصاد دیجیتال در سلامت منجر به طرح‌های نهایی برای ارائه در رویداد خواهد شد که تا زمان برگزاری رویداد فعالیت منتورینگ یا مربّی‌گری آن‌ها نهایی شده و سعی می‌شود هر کمک و نیازی که این طرح‌ها داشته باشند در این بازه زمانی به آنان ارائه شود تا طرح‌های کامل و با ابعاد مختلف اعم از اقتصادی برای ارائه آماده شود.

اشتراک گذاری: