Skip to content

تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم

رئیس کمیسیون تجاری‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها در تحقق جهش تولید، تمام تلاش خود را برای تجاری‌سازی محصولات و خدمات این شرکت‌ها بکار بسته‌ایم.
به گزارش آستان نیوز، احسان سابقی‌نیا در سی‌وچهارمین جلسه این کمیسیون که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه وضعیت زیست‌بوم فناوری و نوآوری شرق کشور بررسی شد و همچنین گزارشی از اجرای طرح توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان شرق کشور ارائه شد.
رئیس شرکت صنایع پیشرفته رضوی با بیان این‌که اجرای طرح توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان، آغازی برای شناسایی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شرق کشور است، افزود: امید داریم با همکاری این شرکت‌ها بتوانیم اتفاقات خوبی را برای زیست‌بوم فناوری و نوآوری رقم بزنیم.
او ادامه داد: با تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان، علاوه‌بر تحقق تولید و ایجاد اشتغال، بسیاری از مشکلات کشور نیز رفع خواهد شد.
مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در کمیسیون تجاری‌سازی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، تلاش برای تجاری‌سازی محصولات و خدمات این شرکت‌ها را در راستای تحقق شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) دانست.
دکتر سید جمال‌الدین حسینی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از هیچ تلاشی برای رفع چالش‌ها و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان استان دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری: