Skip to content

تشکیل اتاق‌های فکر دانش بنیان‌سازی صنایع در خراسان رضوی

تشکیل اتاق‌های فکردانش بنیان‌سازی صنایع درسال ۱۴۰۱(سال تولید،دانش بنیان و اشتغال‌آفرین ) از خراسان رضوی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، نشستی مشترک بین رئیس سازمان صمت، روسای دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه پیام نور، پارک علم وفناوری، مدیران ارشدصنایع فولادی، صنایع پیشرفته رضوی و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار و مقرر شد در این اتاق‌های فکر که با حضور روسای دانشگاه‌ها، پارک‌های علم وفناوری، نماینده بخش خصوصی صنایع و رئیس سازمان صمت استان‌ها تشکیل خواهد شد، برنامه بررسی راه کارها و مدیریت اجراسازی طرح دانش بنیان‌سازی صنایع دنبال شود.

در این نشست، مدیرکل دفتر کسب وکار وزارت صمت با اشاره به رویکرد مردمی کردن صنعت به عنوان اولویت وزارت صمت گفت: به دنبال راه اندازی ۵۰۰ مرکز خدمات کسب وکار در کشور هستیم و این امر از مشهد مقدس شروع خواهد شد.

امیرحسین اسدی خراسان را پایلوت اجرای طرح دانش بنیان‌سازی صنایع ذکر کرد و گفت : صنعتی که با استفاده از فناوری روز و بهبود فرایندها از طریق مدیریت منابع انسانی، بهره وری، کیفیت، فروش و رضایت‌مندی مشتری را افزایش دهد و همزمان هزینه‌های تمام شده را با نوآوری کاهش دهد، این صنعت از نگاه ما یک صنعت دانش بنیان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به سکان‌داری بیش از ۹۵ درصد صنعت استان خراسان رضوی توسط بخش خصوصی گفت: اگر دانشگاه خدمت در بهره وری، رشد و توسعه را در برنامه داشته باشد، قطعا صنعت استقبال خواهد کرد.

امیررضا رجبی باتوجه به سخنان نوروزی وتبیین شعار سال ۱۴۰۱ ( سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین ) توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: در برنامه‌های عملیاتی توسعه صنعت استان یک پیوست بر مبنای دانش بنیان اضافه خواهد شد.

دراین نشست روسای دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه پیام نور، پارک علم وفناوری، مدیران ارشد صنایع فولادی، صنایع پیشرفته رضوی و شرکت شهرک‌های صنعتی از تشکیل اتاق‌های فکر دانش بنیان‌سازی صنایع استقبال و آمادگی این مجموعه‌ها را برای عملیاتی کردن شعار سال ۱۴۰۱ (سال تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین) در استان خراسان رضوی، درتعامل نزدیک با وزارت صمت وحوزه صمت استان اعلام کردند.

اشتراک گذاری: