Skip to content

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت صنایع پیشرفته رضوی مطرح کرد:
ورود شجاعانه آستان قدس رضوی به اکوسیستم نوآوری و فناوری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در محل شرکت صنایع پیشرفته رضوی، گفت: این شرکت جایگاه دقیق و لازمی را در اکوسیستم نوآوری برای خود انتخاب کرده است یعنی سرمایه گذاری خطرپذیر برای فناوری‌های در حال تثبیت‌. از این جنس نهادها در کشور کم داریم و آستان قدس شجاعانه به آن ورود پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، روح‌الله ایزدخواه در رابطه با ورود آستان قدس رضوی به این اکوسیستم افزود: آستان قدس رضوی به لحاظ اعتبار معنوی و مادی، می‌تواند یکی از اهرم‌های شتاب‌دهی به نظام نوآوری در کشور باشد. تصور اینکه نوآوری یک موضوع بخشی و صرفا دولتی بوده و ربطی به ماموریت‌های آستان قدس ندارد، اشتباه است.

وی نوآوری را یک جهاد ملی خواند و عنوان کرد: آستان قدس رضوی نیز نسبت به این جهاد ماموریت و مسئولیت دارد و امیدوارم با عنایت به این نقش ویژه خود، با تشریک مساعی نسبت به ریل گذاری هرچه بهتر اکوسیستم فناوری به مجلس شورای اسلامی کمک نمایند.

ایزدخواه خاطر نشان کرد: در مجلس شورای اسلامی ، علاوه بر نقش تقنین و نظارت، می‌توانیم نقش میانجی‌گری میان دستگاه‌ها و نهادها را در مسیر هم آهنگ‌سازی آنها جهت تحقق اهداف کشور دنبال نماییم. در این راستا اینجانب به سهم خود، تلاش کرده و میکنم مسیر حرکت مراکز پشتیبان فناوری و نوآوری از قبیل شرکت صنایع پیشرفته رضوی هرچه بیشتر هموار شود.

اشتراک گذاری: