Skip to content

کسب گواهی «تعهد به تعالی» در ششمین دوره ملی تعالی و پیشرفت

همایش پایانی معرفی برگزیدگان ششمین دوره ملی تعالی و پیشرفت برگزار شد و شرکت صنایع پیشرفته رضوی در این همایش گواهی «تعهد به تعالی» را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی،در این رویداد که از سوی مرکز ملی تعالی و پیشرفت برگزار شده است، شرکت‌ها و موسسات برتر در ارتقاء بهره‌وری که محور سوم سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، معرفی شده‌ و شرکت‌ها و موسسات زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی توانستند ۱۷ تقدیرنامه را از آن خود کنند. شرکت صنایع پیشرفته رضوی نیز برای اولین در این رویداد شرکت و گواهی «تعهد به تعالی» را دریافت کرد.

شناسایی نقاط قابل بهبود ناشی از ارزیابی دوره گذشته و خود ارزیابی انجام شده توسط شرکت‌های ذیل بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و همچنین برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقاء فرآیندها از طریق اجرای پروژه‌های بهبود نقش موثری در تحقق و توسعه فرهنگ تعالی سازمانی داشته است.
انتخاب شرکت‌ها در این رویداد، با توجه به امتیاز کسب شده در فرآیند ارزیابی مبتنی بر الگوی تعالی و پیشرفت و درصد موفقیت در پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. شرکت‌ها و موسسات توسط تیم‌های ارزیابی مرکز، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و براساس امتیاز کسب شده که عددی بین صفر تا هزار است در یکی از سطوح طبقه‌بندی می‌شوند. تندیس‌های زرین، سیمین و بلورین بالاترین سطح تعالی و پیشرفت و تقدیرنامه پنج ستاره تا یک ستاره و تعهد به تعالی، سطوح بعدی را شامل می‌شود. آستان قدس رضوی از سال ۱۳۹۷ با ۱۹ شرکت و موسسه خود در این رویداد شرکت کرد و به تدریج شرکت‌ها و موسسات بیشتری را وارد فرایند ارزیابی کرد، به طوری که در ارزیابی سال ۱۴۰۰ که مراسم آن به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر برگزار شده است، تعداد ۲۴ شرکت و موسسه حضور داشتند.

اشتراک گذاری: