حضور شرکت صنایع پیشرفته رضوی در شانزدهمین کنفرانس ملی «مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی» در مشهد

به گزارش  روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، احسان سابقی‌نیا، این کنگره را فرصتی ارزشمند برای گردهمایی دانشمندان، صنعتگران، و شرکت‌های فناور دانست و گفت: در این بستر می توان با همکاری یکدیگر، راهکارهای نوآورانه‌ای برای بهبود کشاورزی ارائه داد.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری در فناوری‌های پیشرفته اظهار کرد: مکانیزاسیون، هوشمندسازی و توسعه پایدار، عوامل کلیدی در افزایش بهره‌وری کشاورزی هستند.

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی ادامه داد: این مجموعه متعهد به حمایت از نوآوری و توسعه پایدار در کشاورزی است و برای همکاری با شرکت‌های فناور در این زمینه آمادگی دارد.

در حاشیه این کنگره، دکتر حقایقی رئیس دهکده کشاورزی به همراه دکتر کیانمهر استاد دانشگاه تهران و دکتر برادران دبیر اجرایی کنگره از غرفه شرکت صنایع پیشرفته رضوی بازدید کردند.

دکتر حقایقی، با ابراز خرسندی از دستاوردهای شرکت‌های فناور تحت حمایت صنایع پیشرفته رضوی بر ضرورت به‌کارگیری فناوری‌های نوین برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در بخش کشاورزی تأکید کرد.

دکتر کیانمهر نیز با اشاره به لزوم همکاری مشترک بین صنعت و دانشگاه برای پیشرفت فناوری‌های بومی بیان کرد: مکانیزاسیون و ابزارهای هوشمند، راه‌حل‌های کلیدی برای غلبه بر چالش‌های موجود در کشاورزی هستند.

همچنین دکتر برادران دبیر اجرایی کنگره، ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت صنایع پیشرفته رضوی و شرکت‌های مرتبط، بر اهمیت این‌گونه رویدادها در ایجاد ارتباط و تبادل دانش بین متخصصان صنعت و جامعه علمی تاکید کرد.

گفتنی است، شانزدهمین کنفرانس ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی، در مهر ماه در شهر مشهد به میزبانی دانشگاه فردوسی و با همکاری انجمن مهندسی ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون ایران و مرکز پژوهشی ماشین‌های کشاورزی برگزار شد.

تبریک و حضور مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی در یگان حفاظت مشهد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

در هفته نیروی انتظامی، احسان سابقی‌نیا، مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی، با حضور در یگان حفاظت املاک و اراضی آستان قدس رضوی، از تلاش‌های سرهنگ مجدی و سایر نیروهای این یگان تقدیر کرد.

وی در این ملاقات به نقش کلیدی یگان حفاظت در حفظ امنیت و آرامش و کوشش‌های مستمر آنها برای ایجاد محیطی امن و آرام در مجموعه آستان قدس رضوی اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های بیشتری میان شرکت صنایع پیشرفته رضوی و یگان حفاظت آستان قدس انجام گیرد.

سرهنگ مجدی نیز با تشکر از این بازدید و ابراز قدردانی، بر اهمیت همکاری و تعامل بین نهادها برای حفظ امنیت و ارتقای کیفیت خدمات تأکید کرد.