Skip to content

آیین انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت «تولید فناورانه کودهای شیمیایی» برگزار شد

با همکاری شرکت صنایع پیشرفته رضوی، شرکت کشاورزی رضوی و شرکت کیمیا صنعت رایمند، آیین انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت «تولید فناورانه کودهای شیمیایی» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشاورزی رضوی در این مراسم که ظهر امروز ۱۷ اسفندماه در سالن جلسات شرکت کشاورزی رضوی برگزار شد، گفت: امیدواریم با انعقاد این قرارداد اتفاق خوبی را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدّ ظلّه العالی) در حوزه دانش بنیان رقم بزنیم.

دکتر اسدالهی تصریح کرد: طی سالهای متمادی به دلایل متعددی از جمله تحریم‌های ظالمانه، اساس اقتصاد بیشتر صرف منابع خام از جمله فروش نفت یا خام فروشی و… بوده است و متاسفانه وارد کننده برخی از نهاده‌ها هستیم.از همین رو در حوزه های مختلف وزارت‌خانه‌ها، حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی سعی شده است علی رغم مشکلات ناشی از تحریمات تهدیدها را تبدیل به فرصت کند.

وی ادامه داد: شرکت صنایع پیشرفته رضوی نیز در راستای تحقق این هدف، با دانشگاه‌ها، موسسات و نهادهای مختلف، ارتباط برقرار کرده است.

به گفته دکتر اسدالهی، نقطه ضعف ما در حوزه اقتصاد تجاری‌سازی است که با تبدیل دانش به محصول مرتفع خواهد شد. از همین رو تمهیداتی اندیشیده شده است و تیم متشکل از شرکت کشاورزی رضوی، شرکت صنایع پیشرفته رضوی و شرکت کیمیا صنعت رایمند تشکیل شده و در راستای توسعه محصولات کشاورزی آماده فعالیت است.

همت برای رفع نیازها در زنجیره ارزش آستان قدس رضوی

رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پیشرفته رضوی نیز در ادامه این مراسم همکاری آستان قدس رضوی با شرکت‌های دانش‌بنیان را اتفاق مبارکی دانست و گفت: باید اینگونه تعاملات تبدیل به الگو شود تا بیش از پیش شاهد رشد اقتصادی در کشور باشیم.

دکتر نیل‌فروشان، ادامه داد: دربهای شرکت صنایع صنایع پیشرفته رضوی به روی ایده‌های نو و فناوری‌های جدید باز است و آماده حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

وی تصریح کرد: شرکت صنایع پیشرفته رضوی در کشف و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و فناوران کشور، راهبردی اساسی مبنی بر رفع نیازها در زنجیره ارزش آستان قدس رضوی را سرلوحه امور خود قرار داده و همگرایی با شرکت کشاورزی رضوی در تهیه و تولید کودهای شیمیایی و تحقیقات بر همین پایه، این امر را بروز داده است.

 

اشتراک گذاری: